در بیست‌‍ وچهارمین مراسم روز ملی صادرات که روز دوشنبه ۲۲ دی‌ماه در ساختمان اتاق ایران برگزار شد، ۵۶ صادرکننده برتر سال ۱۳۹۹ با اهدای تندیس و لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

این مراسم با حضور مسئولان ارشد اجرایی کشور ازجمله وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان او و صادرکنندگان نمونه و ممتاز، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

از میان ۵۶ صادرکننده برتر، به یک شرکت مدال افتخار صادرات، به ۸ شرکت تندیس صادرکننده ممتاز ملی و به ۴۷ شرکت تندیس صادرکننده نمونه ملی اهدا شد. از بین منتخبان، ۱۰ شرکت در حوزه صادرات صنایع غذایی، ۷ شرکت در حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی و ۳۹ شرکت در حوزه صادرات محصولات صنعتی و معدنی هستند.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه گل گهر به عنوان صادر کننده نمونه ملی سال 99 انتخاب شد. در این مراسم که با حضور مسئولان ارشد اجرایی کشور ازجمله وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونان وی و صادرکنندگان نمونه و ممتاز برگزار شد شرکت سرمایه گذاری و توسعه گل گهر به عنوان یکی از 56 صادرکننده برتر سال 1399 مورد تقدیر قرار گرفت و لوح و تندیس افتخار ’صادر کننده نمونه ملی 99‘ به مهندس رامین سارنگ ، مدیریت محترم عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه گل گهر اعطا گردید.